Mūsų pripažinimas

  • Mūsų pripažinimas


    12 mėnesių trukmės sertifikavimo proceso metu reikėjo įdėti daug pastangų ir akivaizdu, kad „Insoft Services“ ir toliau vykdo savo įsipareigojimus EMEA klientams, teikdama kokybiškas paslaugas. Tai rodo, kad mūsų klientai gali būti ramūs, žinodami, jog dirba su tokiu IT paslaugų teikėju, kuris pats dirba pagal tarptautiniu mastu pripažintus informacijos saugumo standartus.

    „Insoft Services“ gavo tarptautinės standartizacijos organizacijos (ISO) 9001:2008 ir ISO 27001:2005 sertifikatus, kurie patvirtina organizacijos įsipareigojimą laikytis paslaugų kokybės reikalavimų. „Insoft“ paslaugas naudojantys klientai gali tikėtis sklandaus verslui svarbių techninio konsultavimo paslaugų teikimo. ISO sertifikatai užtikrina, kad bus laikomasi dokumentuotų procedūrų ir procesų, o profesionalios paslaugos bus nuolat tobulinamos.

    ISO 9001:2008 ir ISO 27001:2005 standartuose nurodomi kokybės valdymo sistemos (QMS) reikalavimai dėl organizacijos galimybių laikytis ir pralenkti kliento pasitenkinimo bei kokybės reikalavimus. Būdama sertifikavimo proceso dalimi, „Insoft Services“ sukūrė atskirą QMS, kad patenkinti liktų klientai visame pasaulyje.

    Identifikuodama tobulintinas sritis, kurdama trūkumų šalinimo rekomendacijas ir jas vykdydama, „Insoft“ užtikrina, kad būtų taikomi visuotiniai procesai, reikalingi nuolat gerinti paslaugų kokybę kiekybiškumo ir įrodomumo prasme.